تبلیغات فروش کالا در فضای وب یا شبکه های اجتماعی معمولا با آزاردادن مخاطب همراه است. اما مدلی از تبلیغ و بازاریابی هدفمند وجود دارد که مصرف کننده با رضایت از محصول و خدمات به اطرافیان یا به مخاطب خاص خودش توصیه به خرید محصول می کند.
این تبلیغات یا بازاریابی هدفمند موجب کسب درآمد برای فروشگاه، فروشنده و شخص سوم یعنی کاربر تبلیغ کننده می شود و یک سیستم برد-برد ایجاد می کند.
با توجه به رشد سِلِنِت به عنوان بزرگترین شبکه سلنایت کشور و مالکیت معادن فعال دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت و معدن صاحبان این کسب و کار به فکر ایجاد بستر مناسب برای اجرای روش همکاری در فروش و ایجاد درآمد غیر فعال برای کاربران سِلِنِت افتادند.